חדשות ניהול ציי רכבים אחסון מה הסיפור עם מכולות משלוח ואחסון נייד?

מה הסיפור עם מכולות משלוח ואחסון נייד?

אחסנה במכולות

תעשיות רבות משתמשות יותר ויותר במכלים לאחסון. לא רק שזה פתרון יעיל למחסן, אלא שזה גם פתרון יעיל וסביבתי מאוד להעברת סחורות וחומרים, ולאחסונם באתר או מחוץ לאתר. ישנם כמה סוגים של מיכלי אחסון, מקונטרטופ לקומה רכובה ועוד. חברות רבות המתמחות באחסון מכלים וציוד נלווה מציעות מגוון רחב של פתרונות אחסון.

אחסנה במכולות צברו פופולריות כחלופה למתקני אחסון מסורתיים בעשר השנים האחרונות. מכולות הן ניידות, קל לגשת אליהן, קומפקטי, ואפילו ניתן לערום אותן. המכולות עצמן עשויות מחומרים קלים ועמידים ומיוצרות כדי להיות חסינות מזג אוויר גם כן. בנוסף, ניתן לשלוח אותם בקלות ממתקן אחסון אחד למשנהו, בעוד שהם נעולים היטב כדי לשמור עליהם מפני גישה בלתי מורשית. מכולות הן נהדרות לאחסון לטווח קצר אבל חברות רבות מוצאות אותן אידיאליות לאחסון לטווח ארוך. למעשה, יש אפילו חברות שמשכירות את המכולות שלהן לעסקים אחרים לאחסון חומרים, ציוד וריהוט משרדי.

אפשרויות אחסון מכולות רבות מציעות אפשרות לנעול את הדלתות החיצוניות והפנימיות. זהו מאפיין חשוב להגנה על הפריטים שלך מגניבה, כמו גם להבטיח שהם יישארו יבשים ובטוחים מפני נזקים ומזיקים. באפשרותך גם לקנות קופסאות חלונות פלסטיק מסוג ”קריפ סטופ” המאפשרות למים להתרוקן מאזור אחסון מכולות, תוך שמירה על פריטים יבשים בפנים. אתה צריך לוודא כי הקופסאות עצמן יש מקום הולם לכל פריטים שאתה רוצה לאחסן בפנים, אם כי.

אם אתה מחפש פתרון מאוד חזק, ארוך טווח לאחסון ארוך, להסתכל לתוך קושרי מכולות. קשירת מכולות יכולה להיות מאוד שימושית אם אתה צריך להגן על מסמכים רגישים או קבצים מפני נזק ללחות. הם גם מספקים דרך בטוחה וחזקה לשמור על הפריטים שלך יבשים בסביבות לחות גבוהה. כדי ליצור קונטיינר שמחובר להר, קודחים חורים קטנים בקדמת המכולה או בגבה ומחברים רשת מתכת קלה לחלק העליון דרך הפינות. הוא מחובר למעלה כדי שלא יאבד את ההגנה העמידה במים שלו. זה מגן על הקבצים והמסמכים שלך מכל נזק למים.

חברות רבות משתמשות גם במכולות חלונות כאחסון לציוד ואספקה במשרדים, במחסנים או במתקני ייצור. מכולות החלונות מקלות על שמירת הציוד יבש לחלוטין. כדאי שתחשוב על סוג החומר שתשתמש בו כאשר תרכוש מארח מכולות עבור המפעל, המחסן או המשרד שלך. המארח של המכולה ישמש לאחסון פריטי פלדה או אלומיניום. האם הפונדקאי ישמש גם לאכילת אריגים או פריטי גומי? לא משנה איזה חומר אתה מאחסן במיכל, חשוב לוודא שמארחי המכולות יטופלו כראוי כדי לעמוד בפני נזקי השמש והמים.

כדוגמה, פעם היה לי לקוח שהיו לו הרבה רכבות במחסן שלו. הלקוח שלנו קנה שלושה כרכים על כל עשרה מיליון מכולות כדי לפתור את הבעיה. זה נתן לו את הכיסוי הכללי הטוב ביותר, כמו כל נפח בשם היה בגודל מתאים כדי לכסות את העומס במחסן שלו. עם זאת, אם אתה סוג של בעל עסק שמתעקש להשתמש בכרכים מאוחסנים, ללא שימוש כדי לחסוך מקום וכסף, עם כרכים מאוחסנים, ללא שימוש, יש סיכוי טוב שיום אחד תצטרך לגשת לנתונים שלך באמצעות דיסקי הגיבוי שלך – אבל אתה לא רוצה צריך להרים ולהזיז כבד, כבול מתכת הר ממקום למקום!