חדשות ניהול ציי רכבים מוסכים,רכבים איך ציפוי ננו לרכב עובד – הסבר מפורט

איך ציפוי ננו לרכב עובד – הסבר מפורט

ציפוי ננו לרכב

ציפוי ננו הוא טכנולוגיה חדשה שמגנה על מגני צבע מבלי לפגוע בערעור האסתטי של הרכב. ייתכן שחשבת על כיסוי גלגלים או סרט הגנה לצביעה כדי לשפר את מראה מכוניתך. למרות ששניהם יכולים לשמש כדי להגן על המכונית שלך, הם לא יציעו את אותה רמת הגנה כמו ציפוי קרמי ננו. צבע המכונית הוא ההגנה הגדולה ביותר שלה מפני נזק, אבל הפגז החיצוני של המכונית הוא גם נקודת החולשה הגדולה ביותר שלה. סרט הגנה על צבע לא תמיד יעבוד בכל מצב, במיוחד תחת עומס תנועה, קור קיצוני ותנאי מזג אוויר אחרים. רבים מתקשים ליישם את הסרט, ואף מסוכנים כאשר משתמשים בו בצורה שגויה.

זו הסיבה שבעלי מכוניות ומעצבים רבים פונים לננו מעילי קרמיקה במקום. מוצרים אלה מיושמים באמצעות שרביט מיוחד המפיץ טיפות של נפט, מים או כימיקלים אחרים על פני השטח של המכונית שלך. הטיפות מתחברות לאזורים מסוימים ברכב ויוצרות ציפוי מגן. קשה מאוד להסיר שכבת מגן זו ברגע שהיא נוצרת. זה הופך את הצבעים האלה למושכים מאוד עבור בעלי מכוניות שרוצים הגנה מקסימלית מבלי להקריב שטח גדול משטח מכוניתם.

המוצרים האלה כל כך פופולריים שחברות רבות יצרו כלים שיעזרו להם ליישם אותם. חלק מכלים אלה כוללים מברשות המסתובבות באוויר, מה שעוזר לרסס את הצבע בקנה מידה גדול יותר ממה שהיה אפשרי קודם. מברשות מיוחדות המשתמשות בחנקן או דו ־ תחמוצת הפחמן כדי להוסיף עוד שכבות הגנה זמינות גם כיום, מאפשרות לך לעטות את החלק העליון והתחתון של מכוניתך וגם את לוח המחוונים.

התקדמות נוספת בכלי הצבע המיוחדים האלה היא היכולת שלהם לעטוף חלקים שונים של המכונית שלך. יצרנים יכלו לצייר רק את המתכת שנחשפה על ידי הפערים הקטנים ביותר. עם זאת, הטכניקות החדשות מאפשרות ליצרנים לעטוף את החלק העליון, הצדדים ואפילו הגלגלים ואת כל הקצה העליון של המכונית שלך. זה מתבצע על ידי ריסוס אמולסיה ננו מיוחדת על פני השטח של המכונית. השכבה הבלתי נראית של חומר ננו באמולסיה יוצרת שכבת הגנה שניתן לייבש. על ידי יישום שכבת ננו זו, שכבת המתכת החיצונית מוגנת מפני שריטות, מה שהופך את המכונית שלך להיראות חדשה במשך שנים רבות.

הצבא היה המשתמש המקורי בננוטכנולוגיה. מהנדסים מצאו כי תכונותיו הייחודיות של החומר אפשרו לו להיות יעיל כנגד משטחים רבים. החברה שפיתחה טכנולוגיה זו החלה לשווק אותה ליצרני רכב, אך רק לאחרונה היא הפכה לכזו מקובלת על יצרני רכב. זאת משום שפני השטח של מכונית כה קטנים שהצבע מיושם בריכוז גבוה יחסית. רבים מהתוספים והתרכובות המשמשים לשיפור עמידות פני השטח הם גם קטנים מכדי להיספג דרך פני השטח של המכונית.

ציפוי ננו לרכב לא נעשה באמצעות אותו ציוד שחברות לצביעת מכוניות משתמשות בו לציפוי מכוניות. היא מיושמת במברשת מיוחדת עם קצה מצופה בחומר ננו. החומר מיושם על פני השטח של המכונית באמצעות מחטים זעירות. לאחר יישום הציפוי, מטען אלקטרוסטטי מופעל על החומר Nano. המטען מתחבר לחומר הננו ויוצר שכבת הגנה.

מעילי ננו מאפשרים לך לצבוע את המכונית שלך עם מעט מאוד חומר. כתוצאה מכך, הצבע יהיה מבריק הרבה יותר גבוה וימשך יותר זמן ממכונית מצופה בכמות נמוכה של צבע. הדבר מאפשר ליצרן ליישם שכבת צבע דקה ואחידה יותר. פירוש הדבר שאפילו הפגמים הקטנים ביותר על פני השטח של המכונית יצומצמו במידה רבה, מה שיגרום לרכב להיראות אחיד יותר בצורתו ובצבעו.

כפי שאתם יכולים לראות, ננוטכנולוגיה היא לא משהו שיצרני מכוניות הצליחו להשיג בעבר. טכנולוגיית ננו מבטיחה לתת למכוניות מראה חדש אפילו אחרי כמה קילומטרים בלבד. ניתן להחיל את ציפוי הצבע ננו על המכונית שלך כדי להגן עליה מפני שריטות ונזקים אחרים הנגרמים על ידי נהיגה בדרכים לא אחידות או גסות. ציפוי זה יכול לשפר באופן דרמטי את מצב עבודת הגוף של המכונית שלך ויגדיל את תוחלת החיים שלה בכ-30 אחוז.

Related Post

מהם היתרונות של טויוטה סלקט? ‏מהם היתרונות של טויוטה סלקט? ‏

אם אתה מחפש רכב חדש, ישנן אפשרויות רבות. טויוטה מציעה מגוון מודלים שמגיעים עם תכונות שונות. לדוגמא, זה אפשרי לקבל טנדר עם יכולת מחוץ לכביש. באפשרותך לבחור את Multi-Terrain Select,