חדשות ניהול ציי רכבים שירותי מחשוב, ענן ואבטחת מידע מה הם היתרונות בשירותי מחשוב ענן? ‏

מה הם היתרונות בשירותי מחשוב ענן? ‏

מחשוב ענן היא תעשייה צומחת המציעה מגוון רחב של שירותים. ספקי ענן שוכרים תשתית טכנולוגית, כולל מחשבים, רשתות וגישה לשורשים. דוגמאות לשירותי IagS כוללות את AWS Elastic Compute Cloud. שירותי פאס מספקים פלטפורמות שנבנו מראש. טכנולוגיה זו מאפשרת לחברות להפחית את העלות והמורכבות של ניהול תשתית ה-IT שלהן. שירותים אלה הם בחירה מצוינת לעסקים רבים. הם גם גמישים מאוד, ומאפשרים לעסקים להסתגל לצרכים שלהם להשתנות.

שירות הענן הפשוט ביותר הוא תוכנה כשירות. יישומי SaaS מועברים באינטרנט, בדרך כלל על בסיס מנוי. יישומים פופולריים רבים זמינים כמו SaaS, כולל Gmail, Dropbox ו-JIRA. יישומי SaaS קלים להתקנה ושימוש. משתמשים משלמים עבור מה שהם משתמשים ויכול לבטל את המנוי שלהם בכל עת. המשתמשים לא צריכים לדאוג לאחסון נתונים או לתחזק מחשבים של משתמשים, והעלויות שלהם מופחתות מאוד.

עם ספק הענן הנכון, עסקים יכולים להאיץ חדשנות ולשפר פרודוקטיביות, תוך צמצום עלויות. עם ארכיטקטורת ענן משולבת, חברות יכולות בקלות לעבור ממצב תפעולי למצב חדשנות, מה שמאפשר להן לפרוס אפליקציות ושירותים חדשים. הם גם יכולים להשתמש בטכנולוגיות חדשניות כמו צ 'אט-בוט ולרתום את השפע של נתונים. זהו אחד היתרונות הטובים ביותר של מחשוב ענן. אתם יכולים גם לצפות לראות יותר חדשנות וזמן מהיר יותר לשווק עם שירותי ענן.

ישנם שני סוגים עיקריים של שירותי מחשוב ענן. אלה הם פלטפורמה כשירות (PaaS). ב-PaaS משתמשים הלקוחות ברכיבי ענן לפיתוח ופריסת תוכנה. הספקים מנהלים את החומרה, התוכנה והרשת. בסופו של דבר, מפתחים לא צריכים לדאוג להתקנת תוכנה או חומרה, מה שמאפשר להם להתמקד בבנייה ובבדיקת היישומים שלהם.

שירותי מחשוב ענן גמישים מתמיד. פתרונות אלה הם יעילים, בקנה מידה, וניתנים לשליטה. מספר חברות מציעות כיום שירותים אלה, כולל Dell Technologies, והן מאפשרות לארגונים לייעל את התערובת של משאבי ענן ציבוריים, פרטיים וקצביים תוך שמירה על ראות ושליטה על הנתונים שלהם. יתר על כן, הם מציעים יכולת אלסטית לקנה מידה מהיר כלפי מעלה ולמטה. אז, שירותי ענן הם פתרון נהדר לחברות שצריכות יותר כוח מחשוב, או צריכות להשתמש ביישומים אינטנסיביים לנתונים.

בעוד היתרונות של מחשוב ענן הם רבים, לכולם יש מטרה אחת: למקסם את היעילות של עסקים ולהגדיל את התפוקה שלהם. היתרון העיקרי של Cloud Computing הוא שהוא נותן לעסקים את היכולת בקנה מידה כשינוי הצרכים שלהם. בניגוד לתשתית ה-IT המסורתית, שירותי הענן מספקים דרך גמישה ויעילה יותר לארח נתונים. יתר על כן, ניתן לקשקש אותו, כך שחברות יכולות להשתמש בו לעתים קרובות ככל שיידרש. ישנם פתרונות ענן שונים ”כשירות” זמינים וכל אלה יכולים להיות מותאמים אישית כדי לענות על צורכי החברה שלך.

כשירות, שירותי מחשוב ענן מציעים מגוון פונקציונליות לעסקים, החל מאחסון נתונים וכלה בתוכניות פונקציונליות. שירותי ענן יכולים להיות מסווגים לשלושה מודלים בסיסיים: תשתית כשירות (Iaks S), תוכנה כשירות (SaaS) ותוכנה כשירות. תשתית כשירות (באנגלית: Infrastruction as service או Iags S) היא הבסיס למחשוב ענן המציע שרתים וירטואליים, אחסון נתונים ורשת. סוג זה של שירות ענן הוא מאוד גמיש ומרווח, עם מודל תשלום כמו-you-go חיוב.

באופן דומה, שירות FAS מספק פלטפורמה ללקוחות ומפתחים להפעלת קוד מבלי לדאוג לתשתית הבסיסית. הדבר מאפשר למפתח לכתוב פונקציות ולוגיקה עסקית מבלי לדאוג לשרתים. ספקי שירותי ענן גם מציעים פתרונות מחשוב ללא סרבנות. ספק שירותי ענן מטפל בחיוב ומנהל את התשתית בשבילך. זה מאפשר לך להתמקד בכתיבת היגיון עסקי ויישומים, תוך השארת ניהול התשתית לספק הענן.

בניגוד לתשתית ה-IT המסורתית, שירותי הענן מספקים גמישות וקשקשים של סביבה משותפת. באמצעות שירותי ענן, משתמשים יכולים להתחבר לתשתית דרך האינטרנט, ולשלם רק על כוח החישוב בו הם משתמשים. שירותי הענן כוללים בדרך כלל שרתים, רשתות, אחסון, תוכנה, אנליטיקה, ואינטליגנציה עסקית. שירותי מחשוב ענן עוזרים להפחית את הוצאות המחשוב תוך שחרור הזמן והמשאבים שלך. זוהי דרך נהדרת למיקור חוץ חלק מהעול של פעולות IT.