חדשות ניהול ציי רכבים ניהול מסמכים ,חתימה אלקטרונית אבטחת מידע – כיצד ניתן לאבטח מסמכים?

אבטחת מידע – כיצד ניתן לאבטח מסמכים?

כדי למנוע הפרות מידע, על הארגונים ליישם מדיניות ונהלים כדי להבטיח את ביטחון המידע הרגיש. הפרות נתונים הן דאגה גדולה עבור רוב החברות, ותקנות אלה הפכו את אבטחת נתונים לעדיפות עליונה עבור חברות. אבטחת מידע היא לא פנסיאה, אבל זה הכרחי לחברות כדי להגן על נתונים רגישים. הנה כמה צעדים שעסקים יכולים לנקוט כדי לשמור על מידע רגיש מאובטח. תשקיע באבטחת מידע היום! אחרי הכל, זה הרבה פחות יקר מהוצאות משפטיות וחוסר שביעות רצון מהלקוחות.

פריצות נתונים יכולות להשפיע על המוניטין של חברה. רוב החברות שומרות מידע רגיש כדי לזהות את הלקוחות והעובדים שלהן, כמו גם כדי לעבד את המשכורות שלהן. אומנם מידע זה חיוני, אך הוא עלול להוביל לגניבת זהות, להונאה ולסיכונים אחרים. אם חברה אינה עומדת על המשמר בהגנה על מידע רגיש, היא עלולה להתמודד עם הפסדים גדולים, כולל תביעות משפטיות ולקוחות אבודים. כתוצאה מכך, עסקים חייבים ליישם אמצעי אבטחה חזקים בהקדם האפשרי. שימוש בטכנולוגיות האחרונות חיוני כדי להבטיח אבטחת מידע.

תוכנית אבטחת מידע טובה טובה רק כמו העובדים שמיישמים אותה. לכן, על החברות להכשיר את עובדיהן באיתור חולשות ביטחוניות, וכן לאכוף את החוקים והתקנות. הדרכות תקופתיות צריכות להדגיש את חשיבות מדיניות אבטחת המידע. עובדים שמבינים את החשיבות של הגנה על מידע רגיש הם ההגנה הטובה ביותר מפני פריצות מידע וגניבת זהות. ככלל, ארגונים חייבים להריץ בדיקות רקע על כל העובדים החדשים ולבדוק אזכורים.

על הארגונים להגן על מידע רגיש על ידי כך שיוודא שהוא נשאר חסוי, נגיש וזמין. שלושת היסודות הללו מכונים לעיתים קרובות שלישיית ה-CIA, והם קו מנחה בסיסי בכל הנוגע להגנה על מידע רגיש. הם גם מבטיחים כי מידע רגיש זמין למטרות לגיטימיות. עם זאת, שלושת היסודות הללו אינם מספיקים בעצמם. על הארגונים לוודא שהם יודעים היכן מאוחסנים נתונים רגישים כדי למנוע שימוש לרעה. כחלק מאבטחת מידע, ארגונים צריכים לדעת היכן מאוחסן מידע רגיש ולמי יש גישה אליו.

מנהלי מסדי נתונים אחראים ליצירת משתמשי מסד נתונים ולהענקת להם זכויות אובייקט ומערכת. מנהלי מסד הנתונים גם מנהלים את גישת המשתמש לבסיס הנתונים, תוך הענקת תפקידים מקומיים ומערכתיים. יתר על כן, מנהלי מערכת ההפעלה אחראים לאבטחת מערכת ההפעלה. מנהלי ספריות שומרים על אבטחת ספריות ומיישמים אבטחת משתמש אנרגטית מרכזית. אם אין לך צוות מנהלים לאבטחת מידע, חשוב לשקול את סוג המנהל שאתה שוכר.

לעובדים יש גישה למידע עסקי רגיש. אבל העובדים לא תמיד אמינים. לכן, הגישה שיש להם נשלטת בקפדנות בהתבסס על תפקידם. בקרות פיזיות ופרוצדורליות עוזרות לאכוף הגבלה זו. יתר על כן, אפשרויות למחיקה מרחוק חשובות גם כדי למנוע גישה בלתי מורשית לנתונים. אבל מה עם עובדים? יש יותר דרכים לאבטח מידע מאשר הצפנה! למשל, העובדים שלך עשויים להיות נוטים לגניבה, ולכן אתה חייב ליישם מדיניות המגבילה גישה למידע רגיש.

אבטחה ברמת משתמש היא חובה לכל ארגון. מערכות חייבות לתמוך באימות משתמש. סיסמאות חייבות להיות חזקות וארוכות מספיק כדי למנוע התקפות בכוח הזרוע. בנוסף, המערכות חייבות להיות ניתנות לאיזון כדי שיוכלו לתמוך באלפי או אפילו מאות אלפי משתמשים. פירוש הדבר שמנהל הביטחון חייב להיות אוטומטי ומעוקב, המחייב את הארגון להשתמש בסיסמאות חזקות כדי למנוע פריצות מידע. זהו ההיבט הביטחוני החשוב ביותר של כל ארגון, לכן הקפידו ליישם מדיניות זו היום!

אומנם חשוב להכשיר עובדים, אך לעתים נדירות זה עוזר למנוע פריצות מידע. אלה הם בעיקר תוצאה של טעות אנוש והגנה לא מספקת. לכן, ארגונים יכולים להפיק תועלת מתוכנה מיוחדת העוקבת אחר מידע רגיש וחוסמת העברת נתונים במקרה הצורך. חלק מהפתרונות הללו מציעים הרשאות שונות ומדיניות ביטחונית. אתה יכול להשתמש באחד או בכל הפתרונות האלה, כל עוד אתה לוקח את הצעדים הנכונים כדי להגן על הנתונים שלך. ככל שאתה יודע יותר, הארגון שלך יכול להיות יותר בטוח.

בין אם אתה משתמש בענן או במחסן, הצפנת נתונים היא חלק חיוני באבטחת נתונים. מידע מוצפן מקשה על ההאקרים לגשת למידע רגיש, ותקני ציות רבים דורשים זאת. ישנם גם מספר ארגוני הגנה שמשתמשים בהם כדי לשמור על המידע שלהם מאובדן. יתירות פיזית מגינה על נתונים מפני הפסקות, אסונות ומתקפה על שרתים מקומיים. ניתן לבצע זאת בתוך מרכז מידע מקומי או בתוך הענן.

https://papertrail.co.il/ :פרטים נוספים